Den digitale arbejdsplads
SharePoint HR-Portal
Skab de bedste rammer for jeres virksomheds HR-afdeling med en SharePoint HR-portal på Office 365. En SharePoint HR-portal effektiviserer HR-processer og i særdeleshed onboarding processen. HR-portalen bygger på SharePoint og Office 365 for at gøre brugerfladen så genkendelig og intuitiv som mulig. I får dermed optimalt udbytte af jeres investering.
Det kan ofte være meget tids- og ressourcekrævende for virksomheder at vedligeholde HR-informationer. En SharePoint HR-portal på Office 365 sikrer, udover 100% kompatibilitet med GDPR, en nemmere og mere effektiv arbejdsgang i virksomheden for både medarbejdere og ledelse.
Brugervenlighed i fokus
HR-portalen fra Blue Dock er bygget op om SharePoint og Office 365 og kan tilpasses 100% efter jeres behov. I kan dermed sikre, at jeres virksomhed ikke skal tilpasse sig portalen, som man desværre ofte ser ved diverse online standard løsninger. Her kan I tilpasse portal til jeres virksomhed.
Den brugervenlige SharePoint platform tilbyder en nem og enkel oplevelse, der kræver meget lidt IT-erfaring for at benytte.
Ved at anvende SharePoint med Office 365 applikationer, bliver jeres løsning ikke påvirket af eventuelle opdateringer fra Microsoft, og I er dermed sikret en vedvarende løsning.
Én løsning til alle formål
HR-portalen skaber værdi for både medarbejdere og HR-afdelingen. Det giver medarbejderen indblik i allerede registrerede oplysninger, såsom KPI’er, udleveret materiale, MUS, kompetencer og andre relevante informationer. Således skaber HR-portalen gennemsigtighed i de informationer, virksomheden allerede har om medarbejderen, men som typisk ikke er direkte tilgængelige.
HR-afdelingen får også værdi af HR-platformen. Én af de største fordele for HR-afdelingen er den effektiviserede onboarding-process. Ved hjælp af integration fra Blue Docks egen applikation, bliver det muligt at effektivisere processen fra at søge medarbejdere, afholdelse af samtaler, ansættelse, indkøb af udstyr, oprettelse i lønsystemet og meget andet – hele processen bliver digital og meget nemmere.
Derudover kan HR-afdelingen hurtigt få et overblik over alle medarbejdere, og deres kompetencer, hvilket fx kan anvendes til nye projekter, hvor de rigtige kompetencer søges.
Tjent ind på 6 måneder
Den optimerede arbejdsgang og kommunikation betyder i sidste ende flere penge på bundlinjen. Alle informationer om HR er samlet ét sted til glæde og gavn for både medarbejdere og HR-afdelingen, der har nemmere adgang til informationer.
Alle vores SharePoint- og Office 365-løsninger er kompatible med den nye persondatalovgivning – GDPR – så I kan bruge mere tid på jeres virksomhed.
Vi ser ofte, at investeringen til en ny HR-portal har tjent sig selv ind på bare 6 måneder grundet den øgede effektivisering og besparelsen til egne systemer.