MyDesk - Fremtidens digitale kontor
Reserver skrivebord, frokost og parkering så virksomhedens ressourcer udnyttes optimalt.
MyDesk er markedets enkleste system til håndtering af fleksible arbejdespladser. Det er simpelt for medarbejderne at bruge og med mange fordele for virksomheden.
Medarbejderne kan via deres mobiltelefon, Outlook eller pc’en reservere et skrivebord eller tjekke ind hjemmefra.
Hvilke funktioner og processer der skal være tilgængelige for jeres medarbejdere kan tilpasses af jer. Ønsker I kun muligheden for bestilling af mad i kantinen eller kun checkin når medarbejderen arbejder hjemme så er det disse funktioner i aktiverer.
Stigende brug af hjemmearbejdspladser, reducerer behovet for faste skriveborde til alle medarbejdere
COVID har accelereret brugen af hjemmearbejdspladser og i fremtiden vil det ikke længere være forventet at vi kommer så ofte på kontoret som tidligere. Dette betyder at store dele af kontoret står tomt hvis alle medarbejdere har deres eget faste skrivebord, samtidigt vil kantinen lave alt for meget mad til medarbejdere som ikke er på kontoret.
Med MyDesk er der kun borde og frokost til de medarbejdere som har reserveret. Dermed vil I kunne benytte virksomhedensressourcer langt bedre hvilket er godt for bundlinjen og miljøet.
Kom let i gang
Vi tager os af hele onboarding processen og sikrer I ikke skal bruge et minut på at få jeres medarbejdere i gang med at bruge applikationen. Samtidigt står vi klar til at hjælpe hvis der er en medarbejder som har problemer.
Selv plantegninger af jeres kontorer tilbyder vi at tegne for jer.
Det eneste I skal gøre er at give os adgang til jeres AD så vi kan oprette brugerne og herefter kan I læne jer tilbage og nyde den øgede medarbejdertilfreds grundet øget fleksibilitet.
MyDesk er en applikation udviklet af Blue Dock. Ønsker I at læse mere kan I gøre det på https://mydesk.io