Aasted – Strategischer Überblick mit SharePoint Online

Aasted

Aasteds topledelse har fået bedre overblik over den strategiske implementering med et nyt SharePoint Online-system.
Topledelsen i Aasted får strategisk hjælp og overblik med et nyt SharePoint Online baseret system udviklet af Blue Dock i samarbejde med The Consulting Firm. De, topledelsen, får nu et øjebliksbillede af strategiske tiltag og mulighed for at holde sig ajour, samt se ansvarlige, historik og status.

Derudover har de enkelte ledere mulighed for at dele dokumenter, strukturere afdelingsprioriteter og tildele ansvar og opgaver til nøglemedarbejdere gennem deres afdelingssites. Gennem ”Mine arbejdsopgaver” kan den enkelte medarbejder eller leder holde sig opdateret, hvilket gør det nemmere at holde overblik over de opgaver, der skal løses for at imødekomme strategien.

Hvem er Aasted?
Aasted er en familieejet dansk virksomhed, som leverer produktionsløsninger til chokolade-, bageri, og konfekturebranchen verden over.

I dag sidder 3. generation ved roret, og Aasted er stadig ekspanderende og oplever stor vækst – især i udlandet. En strategi er fastlagt frem mod 2020, og det gav ledelsen et ønske om at professionalisere deres strategiarbejde. Derfor skulle lederne involveres bedre, og der skulle dannes et bedre overblik over den efterfølgende opfølgning.

Aasted – Strategisk overblik med SharePoint Online

Aasted

Aasteds topledelse har fået bedre strategisk overblik over implementering med et nyt SharePoint Online-system.
Platformen er udviklet af Blue Dock i samarbejde med konsulentvirksomheden The Consulting Firm. Topledelsen får nu et øjebliksbillede af strategiske tiltag og mulighed for at holde sig ajour. Derudover er det muligt at se de ansvarlige, historik og status på en nem og brugervenlig måde.

SharePoint Online opererer i skyen, og det er derfor en tilgængelig og simpel platform, som altid kan tilgås. Her er det muligt for de enkelte medarbejdere at få adgang til delte dokumenter og sites, hvor end de befinder sig. Derudover har de enkelte ledere mulighed for at dele dokumenter, strukturere afdelingsprioriteter og tildele ansvar og opgaver til nøglemedarbejdere gennem deres afdelingssites. Gennem ”Mine arbejdsopgaver” kan den enkelte medarbejder eller leder holde sig opdateret, hvilket gør det nemmere at holde overblik over de opgaver, der skal løses for at imødekomme projektet.

Læs mere om hvordan vi arbejder med specialudviklede applikationer her

Hvem er Aasted?

Aasted er en familieejet dansk virksomhed, som leverer produktionsløsninger til chokolade-, bageri-, og konfekturebranchen verden over.

I dag sidder 3. generation ved roret, og Aasted er stadig ekspanderende og oplever stor vækst – især i udlandet. En strategi er fastlagt frem mod 2020, og det gav ledelsen et ønske om at professionalisere deres arbejde. Derfor skulle lederne involveres bedre, og der skulle dannes et bedre strategisk overblik over den efterfølgende opfølgning.