Ny Health & Safety portal til Ingleby
Ingleby havde behov for at digitalisere processen omkring Health & Safety i deres virksomhed, og fik dermed udviklet et ny digital portal på SharePoint og Office 365.
Der var flere formål med portalen, men det primære var at synliggøre – og dermed kunne reagere hurtigere og mere effektivt – på arbejdsuheld i de farme, de har rundt om i verden. Ved at digitalisere processen, er det blevet meget nemmere for både medarbejdere og ledelse at håndtere eventuelle arbejdsskader, men også at kommunikere best practice og dele viden på tværs af landegrænser.
Såfremt der sker en episode, og der skal optages rapport, kan dette gøres på alle platforme, da løsningen er responsiv. Derudover kan der tilføjes relevante data om episoden og eventuelle billeder, hvis det skulle være tilfældet.
Medarbejdere kan aktivt se informationer og nyheder om fx håndtering af maskiner og procedurer, og ledelsen kan kommunikere både globalt med alle medarbejdere men også lokalt med den enkelte farm. Det giver øget effektivitet og bedre kommunikation.
Løsningen er skræddersyet til virksomheden i SharePoint og Office 365 for blandt andet at sikre en brugervenlig og intuitiv grænseflade.
Hvem er Inglyby
Ingleby Farms & Forests er stiftet i 1998 og er vokset til en af verdens førende landbrugsvirksomheder indenfor produktion af højkvalitets fødevarer gennem bæredygtigt landbrug. Virksomheden ejer landbrugsområder i 9 lande fordelt på 4 kontinenter.