Neues mobiles internes Netzwerk für Tivoli

Tivoli intranet

Tivoli hat ein neues internes Netzwerk, basierend auf Office 365, bekommen, dass Mitarbeitern einfachen und schnellen Überblick über Neuigkeiten und Zugang zu wichtigen Informationen verschafft.

Das Kopenhagener Tivoli, dass täglich tausende Gäste beglückt, wünschte sich ein neues internes Netzwerk. Eine Lösung, die die Arbeit und die Weitergabe von Informationen den Mitarbeitern und der Leitung erleichtert.

Zuvor hatten sie eine veraltete SharePoint 2010 Lösung, die verbessert werden sollte. Und ob die Lösung verbessert wurde.

Blue Dock entwickelte eine neue Lösung basierend auf Office 365, die ästhetisch und benutzerfreundlich zu Tivolis eigenem Design passt.

Jetzt haben alle Mitarbeiter Tivolis die Möglichkeit auf wichtige Neuigkeiten und Informationen via PC oder Smartphone zuzugreifen. Das wichtigste ist jedoch, dass die Lösung die Nutzung der Microsoft Standard SharePoint mobil APP unterstützt, sodass den Nutzern schneller und Einfacher Zugang garantiert ist, ohne jedes mal erneut einloggen zu müssen.

Mit schlauer Nutzung von Standardtechnologie, war es möglich sowohl die benötigte Zeit für die Implementierung und die Kosten niedrig zu halten. Darüber hinaus ist es in der Zukunft für Tivoli möglich einfach die Lösung nach Bedarf zu erweitern.

    Kontaktieren Sie uns

    Kontaktieren Sie uns für ein gratis Angebot

    Rufen Sie uns an unter

    +45 8853 9800

    Nyt mobilt intranet til Tivoli

    Tivoli intranet

    Tivoli har fået nyt intranet baseret på Office 365

    Det københavnske Tivoli, der dagligt spreder glæde blandt tusindvis af gæster, ønskede et nyt mobilt intranet til deres virksomhed. En løsning der skulle lette arbejdet og informationsdelingen for medarbejdere og ledelse. De har nu fået et mobilt intranet, der giver medarbejderne et hurtigt og nemt overblik over nyheder og adgang til vigtige informationer, hvor end de er.

    Tidligere havde de en forældet SharePoint 2010-løsning, som de ønskede at forbedre. Blue Dock udviklede derfor en ny løsning baseret på Office 365, som er pakket æstetisk og brugervenligt ind i Tivolis eget design. Her er SharePoint optimal at bruge som intranet-løsning, da den let og enkelt kan tilpasses den enkelte virksomheds behov og øsnker.

    I dag har alle Tivolis medarbejdere mulighed for at se vigtige informationer og nyheder via computer eller smartphones. Og vigtigst af alt så understøtter den brugen af SharePoint-mobilappen, så brugerne er sikret en hurtig og nem adgang uden behov for at skulle logge ind hver gang. Med SharePoint-mobilappen har du altid intranet med i din lomme og kan med få klik følge med i nyheder i virksomheden og kommunikere med andre.

    Med et smart brug af standardteknologi, har det været muligt at holde både implementeringstid og pris nede på et minimum. Derudover er det også muligt for Tivoli i fremtiden let at udvide løsningen nøjagtigt til deres kommende ønsker og behov. Med et mobilt intranet er Tivoli nu sikret en nemmere informationsdeling imellem virksomhedens medarbejdere og ledelse. Brugerne kan let tilgå platformen på diverse devices og følge med i alt, hvad der sker i virksomheden.

    Læs mere om vores intranetløsninger her.

     

    Hvem er Tivoli?

    Tivoli daterer helt tilbage til 1843, hvor det for første gang slog dørene op for gæster. Forlystelsesparken havde i 2018 hele 4.854.000 besøgende, hvilket vidner om, at Tivoli er i høj kurs hos de besøgende.