Ny skræddersyet applikation til Tandlægeforeningen

Tandlægeforeningen

Tandlægeforeningen får ny skræddersyet applikation i form af et sagsbehandlingssystem til deres virksomhed

Tandlægeforeningen har fået udviklet en ny skræddersyet applikation i form af et sagsbehandlingssystem bygget på SharePoint.  Blue Dock har stået for udviklingen, der integrerer både virksomhedens medlemmer og klinikker. Systemet er udviklet efter Tandlægeforeningens behov og ønsker og tager hensyn til netop deres virksomhed.

Der har ved udviklingen været fokus på en høj grad af sikkerhed, da sagsbehandlingssystemet består af både klinikker og medlemmer. Noget data skal være tilgængelig for klinikker, men ikke for medlemmer og vice versa. Det har derfor været vigtigt, at have tydelige brugerrettigheder og sikre, at de rigtige brugere har adgang til de rigtige ting.

Ved at anvende SharePoint og Office 365, har det været muligt at udvikle en skræddersyet applikation, der passer til netop Tandlægeforeningens behov. Der kan nemt og brugervenligt oprettes brugerrettigheder specifikt til Tandlægeforeningen, som de selv kan administrere fremadrettet. På den måde kan de styre, hvilke personer der har adgang til hvilke informationer.

Vi har bygget sagsbehandlingssystemet op mod ERP-systemet for at kunne trække stamoplysninger fra medlemmer og derved effektivisere sagsbehandlingen. Derudover kan der låses dokumenter, trackes på relevante KPI’er i sagsbehandlingen, kommunikeres offentligt og privat og meget andet.

Fordelen ved at anvende SharePoint ift. at anvende et standard sagsbehandlingssystem er, at man ikke skal tilpasse virksomheden og processer til systemet, men i stedet tilpasses systemet til virksomheden.

Læs mere om hvordan vi kan udvikle specialbyggede cloud-applikationer

Hvem er Tandlægeforeningen?

Tandlægeforeningen arbejder og varetager interesser for alle slags tandlæger i Danmark. Deres vision er at sikre, at tandlægefaget opfattes som en sundhedsfaglig profession med fokus på kvalitet, troværdighed, tilfredshed og meget mere.