Newsec forbedrer servicen med ny servicedesk

Datea

Med en ny servicedesk har Newsec formået at forbedre deres service samt øge effektiviteten i support-medarbejdernes arbejde.

En servicedesk har først og fremmest til formål at øge effektiviteten og forbedre servicen gennem digitalisering af opgavehåndtering af IT-support, Facility Management, kantinebestillinger m.v.

Ejendomsadministratoren Newsec har fået udviklet en skræddersyet servicedesk, der håndterer mere end 300 brugere. Servicedesken er tilpasset 100% til Newsecs ønsker og behov og tilbyder alle former for funktioner, der kan være relevante i en servicedesk. Det kan være ting som oprettelse af nye opgaver, der kan inddeles efter farver, søgning og yderligere filtrering efter selvvalgte kriterier såsom dato, indhold, deadline osv.

Når der oprettes en ny opgave, bliver den automatisk tildelt et “ny”-ikon, for bedre at kunne holde overblikket over opgaverne. Hvis opgaven bliver tildelt en ny medarbejder, bliver der igen tilknyttet et “ny”-ikon på opgaven for den pågældende medarbejder.

Noget helt unikt er integrationen med mail i servicedesken. Det er naturligvis muligt at maile til servicedesken, men det er også muligt at besvare gennem mail. Det vil sige, at man kan besvare en mail fra servicedesken via mail, og meddelelsen bliver herefter integreret på servicedesken.

Derudover bliver alle opgaverne åbnet i nye faner for at sikre øget brugervenlighed, og sikre at brugerne kan arbejde med flere sager samtidig.

Læs mere om vores skræddersyede løsninger her.

Hvem er Newsec?

Newsec er en af Danmarks største bygningsadministratorer, der leverer full-service management af ejendomsporteføljer. De tilbyder en bred vifte af ejendomsadministration og rådgivning og har stor indsigt i ejendomsmarkedet i bl.a. Skandinavien.