De Forenede Dampvaskerier – nyt og bedre website

website, De Forenede Dampvaskerier – nyt og bedre website

Et nyt website til De Forenede Dampvaskerier forbedrer brugervenligheden

DFD har fået et nyt website, som udtrykker den professionalisme og portefølje af løsninger, som virksomheden leverer. Websitet er brugervenligt og gør det nemmere for kunderne at finde frem til de informationer, de leder efter.

Websitet er udviklet af Blue Dock og DFD valgte i samarbejde med Blue Dock, at platformen skulle baseres på SharePoint 2013.

Hele websitet er udviklet med stor fokus på det visuelle. På websitet finder du en megamenu, som er tilgængelig gennem hele websitet, hvilket gør det utrolig nemt at navigere rundt for brugerne, så de hurtigt kan finde de informationer, de ønsker.

Generelt har DFD nu fået en professionel og simpel webside, som er nem for kunden at generere rundt i. En ren hjemmeside der afspejler DFDs daglige arbejde, men også udstråler modernitet og overskuelighed. Med det implementerede ekstranet er det nemt for kunder at logge ind og følge med i ordre, se status og meget andet. Derudover er designet rent, indbydende og konsekvent hele vejen igennem – det øger brugervenligheden og forbedrer brugeroplevelsen.

I bunden af websitet bliver brugeren fulgt af den samme bundmenu, hvor titlerne er specifikke for den underliggende side. Det giver et hurtigt overblik over underliggende indhold.

Hvem er De Forenede Dampvaskerier?

Virksomheden har eksisteret siden 1958, og er i dag en af Danmarks største servicevirksomheder indenfor vask og udlejning af tekstiler. DFD har efter købet af Textilia i dag ca. 2000 ansatte. Virksomheden er delt op i 5 markedsspecialiserede divisioner, der hver har til opgave at komme med den bedste løsning til den enkelte kunde.