HedeDanmark sichert die Qualität mit neuem Outdoor Facility Management System

HedeDanmark

Nyt system muliggør HedeDanmark effektivt at kvalitetssikre sine services og overholde kontraker, samt dokumentere arbejdet let og enkelt.

Et tæt samarbejde mellem Blue Dock og to andre leverandør har sikret HedeDanmark et nyt Outdoor Facility Management System, som strømliner deres kvalitetssikring.

Systemet indeholder mange funktioner, der alle tilbringer en effektiviserende værdi. Gennem kontrakter er HedeDanmark forpligtet til at dokumentere arbejdet med billeder og
afrapportering. Alt det gør de i deres nye system, hvor kunderne og leverandørerne har adgang også.

Blue Dock har leveret den såkaldte backbone-del; altså den grundlæggende, serviceorienterede arkitektur – en databasestruktur i Microsoft Azure. Derudover har Blue Dock leveret en integration
med kortudbyderen Giscloud. Det gør, at alle hændelser og episoder kan spores på ét kort. Blue Dock har altså leveret hele interfacet.

Ydermere kan kunderne følge hele processen, hvilket giver indblik for kunden og en fantastisk gennemsigtighed.

De to andre leverandører har leveret kundestyring, kundeadgang, overskuelig præsentation af data, samt den mobile app.

Hele systemet bygger på SharePoint 2013. Alt inde i SharePoint bruger en REST-service til at håndtere og opdatere data på en overskuelig og standardiseret måde.

HedeDanmark sikrer kvaliteten med nyt Facility Management System

HedeDanmark

Nyt Facility Management System gør hverdagen lettere

Nyt system gør det muligt for HedeDanmark effektivt at kvalitetssikre sine services og overholde kontrakter samt dokumentere arbejdet let og enkelt.

Projektet er blevet eksekveret i tæt samarbejde mellem Blue Dock og to andre leverandører. Sammen har vi givet handels- og servicevirksomheden HedeDanmark et nyt Facility Management System, som strømliner deres kvalitetssikring.

Systemet indeholder mange funktioner, der alle er med til at effektivisere produktet. Grundet kontrakter er HedeDanmark forpligtet til at dokumentere deres arbejde med billeder og afrapportering. Alt dette gør de i deres nye system, hvor kunderne og leverandørerne også har adgang. Selve systemet er bygget op på SharePoint 2013. Alle funktioner i SharePoint bruger en REST-service til at håndtere og opdatere data på en overskuelig og standardiseret måde.

Blue Dock har leveret den såkaldte backbone-del – altså den grundlæggende serviceorienterede arkitektur i form af en databasestruktur i Microsoft Azure. Derudover har Blue Dock leveret en integration med kortudbyderen Giscloud. Det gør, at alle hændelser og episoder kan spores på ét kort. En nemmere og mere overskuelig løsning. Blue Dock har altså leveret hele interfacet til systemet.

Ydermere kan kunderne følge hele processen, hvilket giver indblik for kunden og en fantastisk gennemsigtighed. Det bidrager i sidste ende til et godt samarbejde med kunden, hvilket i sidste ende vil forbedre til virksomhedens omdømme.

De to andre leverandører har bidraget med kundestyring, kundeadgang, overskuelig præsentation af data samt den mobile app i udviklingen af et nyt Facility Management System.

Vil du også give din virksomhed en overhaling med et nyt og smart system, så sidder vi altid klar ved telefonen eller på mail til en uforpligtende snak. Alt, du nu skal gøre, er at tage kontakt til os på tlf. 51914488 eller mail jbl@bluedock.dk.