Nyt system muliggør HedeDanmark effektivt at kvalitetssikre sine services og overholde kontraker, samt dokumentere arbejdet let og enkelt.
Et tæt samarbejde mellem Blue Dock og to andre leverandør har sikret HedeDanmark et nyt Outdoor Facility Management System, som strømliner deres kvalitetssikring.
Systemet indeholder mange funktioner, der alle tilbringer en effektiviserende værdi. Gennem kontrakter er HedeDanmark forpligtet til at dokumentere arbejdet med billeder og
afrapportering. Alt det gør de i deres nye system, hvor kunderne og leverandørerne har adgang også.
Blue Dock har leveret den såkaldte backbone-del; altså den grundlæggende, serviceorienterede arkitektur – en databasestruktur i Microsoft Azure. Derudover har Blue Dock leveret en integration
med kortudbyderen Giscloud. Det gør, at alle hændelser og episoder kan spores på ét kort. Blue Dock har altså leveret hele interfacet.
Ydermere kan kunderne følge hele processen, hvilket giver indblik for kunden og en fantastisk gennemsigtighed.
De to andre leverandører har leveret kundestyring, kundeadgang, overskuelig præsentation af data, samt den mobile app.
Hele systemet bygger på SharePoint 2013. Alt inde i SharePoint bruger en REST-service til at håndtere og opdatere data på en overskuelig og standardiseret måde.