Metro Service havde et ældre intranet som de ønskede opgraderet til et mobilt og moderne intranet baseret på SharePoint Online.
Med udgangspunkt i Metro Services kravspecifikation udarbejdede Blue Dock et visuelt oplæg på hvordan Metro Services nye intranet kunne fungere på SharePoint Online.
Resultatet tre måneder senere er et visuelt indbydende intranet som indeholder alle de elementer som er vigtigt for medarbejderne i deres arbejdsdag.
Løsningen er baseret på modern SharePoint og er optimeret til mobilen, da størstedelen af Metro Services medarbejdere udelukkende har en mobil til rådighed.
Vigtige elementer for Metro Service:
- Let og god mulighed for at oprette nyheder
- Medarbejder til medarbejder dialog
- Arrangementer med mulighed for tilmelding
- Mulighed for massage booking
- KPI’er
- God søgning og let at finde indhold
- Følger Metro Services visuelle identitet
Løsningen blev et godt redskab for den enkelte medarbejder hvor de kan følge med i hvad der sker i Metro Service men også med mulighed for at kunne servicere sig selv via en række Power Apps formularer såsom projektrapportering og kursusregistrering og meget meget andet.