Alle har ret til hurtig support, og I behøver ikke at skifte leverandør for at få en gratis supportaftale hos os på SharePoint og Office 365.
Når I får leveret en løsning på Office 365 eller SharePoint, bliver I typisk tilbudt at tegne en “supportaftale”, som giver jer mulighed for at ringe eller skrive, hvis I har behov for hjælp. Typisk har denne supportaftale en månedlig omkostning eller krav om, at I køber et minimum antal timer pr. måned. Sådan fungerer det ikke hos os.
Supportaftale og reaktionsevne
Vi binder ikke vores kunder til supportaftaler eller faste månedlige omkostninger for at få adgang til hjælp. Har I et problem eller en ændring, I ønsker at foretage, så står vi klar til at hjælpe. Vi skriver gerne under på en kontrakt, som sikrer jer en acceptabel reaktionstid, men det er ikke noget, vi tager penge for.
Det koster kun den tid, vi bruger
Den eneste omkostning I har, er den tid vi bruger på opgaven, som vi på forhånd har aftalt.
Når I sender en opgave til support@bluedock.dk, så svarer vi altid med en fast pris for løsning på jeres problem. I får samtidig adgang til vores kundesystem, hvor I kan se status på jeres opgaver, omkostninger og fakturaer.
Dette giver jer en sikkerhed om, at I ikke pludselig får en faktura på nogle timer, som I ikke havde forventet eller godkendt.
Hos os er alle ens
Uanset om vi har leveret løsningen, eller I har en anden primær leverandør, så står vi klar til at hjælpe jer. Skulle I have en kritisk fejl, som skal rettes hurtigt, prioriterer vi dette, uden at det koster ekstra. Skulle det vise sig, at ændringen skal løses udenfor normal arbejdstid, vil det heller ikke koste jer ekstra.
Kontakt os her og hør mere