CO-RO – forbedret strategiværktøj

strategiværktøj, CO-RO – forbedret strategiværktøj

Nyt og forbedret strategiværktøj øger effektiviteten og overblikket hos CO-RO

Med et nyt strategiværktøj har CO-RO formået at øge sin effektivitet og understøtte sin virksomhedsstrategi betydeligt bedre.

CO-RO ”Shape for growth” er en supplerende portal udarbejdet af Blue Dock. Strategiværktøjet har til formål at skabe overblik i virksomheden for både ledelsen og medarbejderen.

Nu kan lederne i CO-RO få et hurtigt overblik over ansvarsområder. Derudover får de måleværktøjer, hvor de løbende kan holde sig ajour med status på de opsatte økonomiske mål. Ledelsen kan med et visuelt dashboard hurtigt danne sig et overblik over fremdriften af projekterne og de strategiske initiativer. Medarbejderne har adgang, så de kan se, hvilke projekter der er relateret til de strategiske initiativer.

Alt i alt har CO-ROs nye portal et velfungerende strategiværktøj, som skaber værdi og tilbyder alle at holde sig
opdaterede med et hurtigt overblik.

Løsningen er udviklet i tæt samarbejde med The Consulting Firm.

Læs mere om hvordan vi arbejder med custom apps her

Hvem er CO-RO?

CO-RO er en virksomhed der specialiserer i frugtdrikke som Sun Lolly, Sunquick, Suntop og meget mere. Virksomheden blev stiftet i Danmark i 1942 og er stadig lokaliseret i vores lille land. CO-ROs brand er i dag repræsenteret i 80 forskellige lande, men produktionen er stadig primært udført i Danmark.