GDPR er den perfekte årsag til at få ryddet op på det gamle fileshare og få migreret fildrev til Office 365.
Hvorfor lave en migrering af fildrev til Office 365?
Konsekvensen og omkostningen ved ikke at lave en migrering af fildrev til Office 365 kan ende med at være meget stor for jeres virksomhed.
De fleste virksomheders delte fildrev indeholder personfølsomme filer. Uanset om det omhandler medarbejderne, kunder eller samarbejdspartnere, så skal informationerne behandles forsvarligt og indenfor rammerne af persondataforordningen.
Lovgivningen skal naturligvis overholdes. I opnår samtidig også at få ryddet op, etableret en ny og mere tidssvarende filstruktur og ikke mindst strammet op på sikkerhed og backup.
Desuden vil I opnå store økonomiske besparelser ved ikke længere at skulle drive og betale vedligeholdelse af jeres forældede fildrev. Dette bliver fremadrettet håndteret af Microsoft til en brøkdel af, hvad I betaler i dag. Derudover er jeres kunders data også trygt opbevaret hos Microsofts sikkerhedssystem.
Hvordan gør jeg?
Migrering til Office 365 er slet ikke så svært eller tidskrævende, som man kunne frygte. Heller ikke selvom jeres fildrev har fået lov til at vokse ukontrolleret gennem årtier.
Vi har værktøjerne, processerne og følger jer kontrolleret gennem forløbet. Også uden at det vil kræve en uoverskuelig indsats fra jeres medarbejdere. Det skal være nemt og overkommeligt at forbedre din virksomheds fil-opbevaring.
Hos Blue Dock står vi klar til at hjælpe jer med at migrere jeres fildrev til Office 365. Baseret på jeres nuværende omkostninger til drift og vedligeholdelse fordeler vi omkostningen til migrering over en periode på 12-24 måneder. Det betyder, at I ikke skal betale mere, end I allerede gør i dag. Efter 12-24 måneder vil jeres driftomkostninger reduceres til den minimale omkostning forbundet med licensen til Office 365.
Læs mere om hvordan vi arbejder her eller kontakt os nedenfor for et gratis og uforpligtende tilbud.