Power BI: Få indsigt i jeres virksomhed

Power BI

Hvad er Power BI?

Power BI er et værktøj, der gør det muligt at få indblik i jeres data over de seneste 12 måneder. Arket trækker data og kobler dem op mod jeres Office 365. Gennem rapporter, dashbords- og grafer får I visualiseret en stor del af jeres virksomhed. Værktøjet er en naturlig del af Office 365, og matcher derfor visuelt dét, I kender i forvejen. Samtidig er det en cloud-baseret løsning, så I ikke behøver bekymre jer om opdateringer og vedligeholdelse.

I får:

Tilpasningsrapport:

Denne rapport giver indblik i, hvordan medarbejderne har tilpasset sig de forskellige Office 365 services. Man kan blandt andet se grafer over brugen af de forskellige services måned for måned.

Produkt-brugsrapport:

Denne kan bruges til at se, hvordan brugerne har brugt Office 365 og få overblik over, hvad der er de vigtigste aktiviteter.

Kommunikationsrapport:

Se hvilke kommunikationsmidler medarbejdere foretrækker: Om det er e-mail, Yammer eller Teams.

Lagerrapport:

Denne rapport giver dig et overblik over cloud-lageret for mailboksene, OneDrive og SharePoint-sider, hvorfra I kan vurdere, om I har tilstrækkeligt lagerplads.

Hvorfor Power BI?

Fordi I hurtigt får overblik. Med den indsigt kan administratorer målrette brugeruddannelser og kommunikationen til medarbejderne, så I potentielt kan få mere ud af Office 365. Power BI-arket tilfører den viden, der kan styrke den overordnede kommunikation og samarbejdet i virksomheden.

Vil I have jeres Power BI-ark gratis?

Hos Blue Dock ved vi, hvordan det kan gøre en forskel for den enkelte virksomhed. Derfor vil vi gerne hjælpe jer. Vi vil gerne hente et Power BI-ark til jer gratis og sende det til jeres virksomhed. I kan kontakte os HER. I kan også selv vælge at hente det. Nedenstående film viser hvordan.